måndag 21 februari 2011

Galet jobbigt!

Morgonen inleddes med tidig styrketräning i gymmet. I dag lade jag fokus på enbart ryggen med 5 bra genomförda övningar med 5 set av varje så jag blev jag rätt mör i ryggen. Skönt att få träna igen!

Så till kvällens höjdpunkt som givetvis var att hoppa upp på cykeln och riva av ett riktigt jobbigt pass! Tror inte jag har fel när jag säger att i stort sett alla som var där var nöjda och riktigt trötta efter passet. En hel hög med röda ansikten, svettpölar under cyklarna och lyckliga leenden när passet äntligen var slut tolkar jag som att det var ett helt ok pass!?

Jag kände att jag kunde köra på i stort sätt som vanligt så det var ett riktigt skönt besked. Kroppen kändes pigg och arbetsvillig, men jag kommer ändå ta det lite lugnt denna veckan med tanke på att jag varit i sjuk i nästan 1 1/2 vecka!

I morgonbitti är det så återigen dags för en tidig morgonklass spinning! Måste ladda kroppen nu med mycket mat, vila och sömn!

1 kommentar:

  1. Kul att du är kry! Jag hoppas att jag är pigg nog imorgon bitti för att ta mig till Word Class och få mig en genomkörare.

    SvaraRadera