måndag 7 februari 2011

Inte full fokus

Inledde dagen med styrka i gymmet. Så otroligt skönt med nästan hela gymmet för mig själv vilket innebär att jag kunde röja runt bland vikterna precis som jag själv vill. Rygg och triceps fick sig en omgång i dag och det kändes bra, men inget super-pass som jag kommer minnas. Just nu varierar min dagsform rätt mycket och i dag var det en något sämre dag(men absolut inte dålig...bara inte riktigt samma energi som jag normalt har)! Nöjd och glad ändå efter avslutat pass såklart!

Måndags-kvällen bestod som vanligt av min spinningklass. Jag hann inte riktigt ladda om efter en eftermiddag med kontraktskrivande och annat som rör husköpet så jag hittade inte riktigt mitt fokus under passet. Jag hoppas och tror att jag lyckades bjuda på en svettig, intensiv och rolig klass ändå!

Trots lite halvinspirerat pass cyklade jag nöjd och glad hem till resten av familjen. Nu är jag rätt mör i benen så jag körde nog på rätt bra trots borttappat fokus ikväll. Nu ska jag låta kvällsmaten landa i magen och inta soffläge och bara ta det lite lugnt och njuta!

1 kommentar:

  1. Haha! Jag ser framför mig hur du kastar vikter och skivstänger omkring dig :D

    SvaraRadera