torsdag 24 februari 2011

Lunchträning


Underbart, svettigt och bara härligt trött känsla i kroppen! Lunchspinningen i dag var fantastisk! Jag var lite i valet och kvalet innnan, om jag skulle köra eller inte. MEN jag kände mig riktigt pigg och energisk igen så jag körde på och kroppen svarade fint!

Är ändå klok och förståndig och avstår en av mina två spinningklasser i morgon. Kroppen känns bra, men jag känner att det räcker med en spinningklass(hade lovat en kollega att hjälpa till med en klass på kvällen). Därför lägger jag allt krut på min morgonträning i morgon och tar det lugnt resten av dagen. Tur jag har så bra kollegor som kan ställa upp och köra!

Nu blir det kvällsmat, lite slöande i soffan och en tidig kväll.

Tyvärr har min lilla prinsessa drabbats av den där feber-sjukan som går på dagis så i morgon blir jag hemma....igen....!!!Sedan får det väl ändå räcka med sjukor här hemma!

6 kommentarer:

  1. Skönt att kroppen kändes bra idag men säkerligen klokt att stå över träningen imorgon. Tycker verkligen synd om er som åkt på så mycket trist det senaste, jag håller tummarna för att ni alla blir pigga och friska under helgen!

    SvaraRadera
  2. Va skönt att du mår bättre nu då !
    Här har vår fyraåring varit däckad nästan hela veckan, verkar vara nåt som går överallt!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hoppas ni mår bättre snart. Jag väntar med spänning på ett mail från dig. Hur går det?

    Ha en skön kväll!

    /Emelie

    SvaraRadera
  4. Låter ändå som om det kanske gett med sig nu. Själv är jag inte igång än. Har sådan hosta och med alla dessa minusgrader vågar jag inte andas in den kalla luften, då blir det väl än värre. Hoppas dock kunna teståka lite i helgen. Sååå trist med sjukdomar. Jag var ju hemma med ena sonen veckan innan jag blev sjuk, det är som sagt inte lätt att skydda sig.
    Hoppas du får en bra träningshelg och är fisk och kry!

    SvaraRadera
  5. Gott att du är på väg tillbaka nu iaf! Men det är ju också klokt att inte påfresta kroppen alldeles för mycket i början. Nu kör vi! :)

    SvaraRadera
  6. Karin: Tack snälla, vi mår faktiskt bättre nu allihopa!
    Sara: Tack snälla! Ja det verkar som att det är någon slags feber som går på nästan alla dagis nu!
    Emilie: Jag ska försöka kika på ett upplägg till dig så snart som möjligt, du får tjata på mig:)
    Cilla:Krya på dig nu så du kan komma igång snart!
    John:Visst är jag klok!?:)

    SvaraRadera