tisdag 3 maj 2011

Segt i morse


Redan när jag vaknade efter en natt då jag varit upp många gånger så kände jag att benen var lite sega efter gårdagens spinningpass. Antar att alla backarna tog ut sin rätt. Vädret gjorde inte att jag blev mer pigg direkt, snö och 0 grader!! Tog en mini-frukost och cyklade iväg till stationen. Som vanligt så blev jag glatt överaskad över hur många morgonpigga som ville göra mig sällskap på cykeln i morse. Benen var riktigt tunga och sega, men viljan stark så det blev ett riktigt utmanande pass. Efter ungefär 10 minuter släppte dessutom den värsta segheten i benen och jag kunde köra lite tuffare. Nu efter en rejäl laddning frukost så börjar lite av energin återvända, men resten av dagen blir riktigt lugn.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag ! Hoppas vädret vänder snart...

    SvaraRadera
  2. Ja vad hände med vårvädret?!?!

    SvaraRadera