onsdag 11 maj 2011

Knappt tror det är sant.....


Närbild på "bollen" som vår prinsessa kallar min mage. Kan väl hålla med om att den är som en boll, men den rymmer något betydligt mycket mer värdefullt än en boll!

Jag var lite rädd för att ingen vill gå in och köra spinning i kväll.....så fel jag hade och vad lyckligt jag blir! Nästan fullt av taggade spinnare i hela salen och som vi körde sen.....

Började med att lägga in tempoökningar på raksträcka direkt efter uppvärmningen för att sträckan efter bjuda på samma sak fast i backe. Tuff öppning som gjorde i vilket fall mina ben rätt sega....Sedan långa uppförslöpor och svetten fullkomligt sprutade ur porerna och det var galen energi i salen. Kroppen kändes pigg och benen lite sega, men vad gör det när jag får så mycket energi av kunderna!?

Galet hungrig var jag när jag kom hem vid 20-tiden....så nu efter dusch och kvällsmat nr 1 så är det snart dags för kvällsmat nr 2 då det vankas hemmagjord rabarberpaj som jag och min prinsessa bakade tidigare i dag....Underbart är bara förnamnet! Alla borde unna sig lite vardagslyx-det ska jag göra ikväll!

Hoppas jag får sova gott kväll då de senaste nätterna mest bestått av ett fasligt kissande på natten. Kan inte låta bli att dricka en massa vatten på kvällen då jag är som mest törstig.....tror jag var uppe 4 gånger i natt....

8 kommentarer:

  1. Åh rabarberpaj, det är verkligen vardagslyx! Hälsa bollen ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt att du fortfarande har energi till att köra på! Rabarberpaj lät ju ruskigt gott faktiskt... :)

    SvaraRadera
  3. Nu gjorde du mig också snål på rabarberpaj!

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen fin med "bollen" Njut av pajen och hoppas du får sova bra i natt!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken härlig mage :) Här hemma går det i perioder med kissandet, nu är jag "bara" i vecka 23 men har känt av kissandet väldigt ofta tidigare då bebisen tydligen ligger intill urinblåsan. Har också märkt att jag är oftast törstig på kvällen :)

    SvaraRadera
  6. Jag blev sugen på att spela beach volleyboll eller nåt ;)

    SvaraRadera
  7. Vardagslyx är ett måste. Synd bara att det blir lite för ofta för mig. Karaktären är inte den bästa

    SvaraRadera
  8. Underbar vardagslyx med rabarberpaj! Det var du och bebisen i magen värda!

    SvaraRadera