lördag 14 maj 2011

Vilodag


Dagens mage i vårt ostädade klädförråd där vi har en spegel.....

Lördag är vilodag från styrka och spinning så vad passar väl bättre än att starta morgonen med en lugn och skön promenad innan frukost. Vår prinsessa sov över hos farmor och farfar så jag passade på att ge min kära man lite välförtjänt sovmorgon medans jag gick ut. Benen känns förvånansvärt fräscha i dag trots väldigt mycket spinning i veckan, men jag ska hålla tillbaka träningssuget och istället sikta mot ett bra styrkepass och spinning i morgon söndag. Jag har inte hunnit med att köra ben/rumpa i veckan så det får det bli samt spinning......gissar på rätt möra ben sedan...OCH ja, jag vet att det inte är det bästa att köra ben/rumpa efter att jag kört ett hårt spinningpass-men så blir det i morgon!

Kom precis på att jag inte provbakat i min nya varmluftsugn än......måste nog ta och slänga ihop ett bröd till kvällen. Galet sugen på ett oliv-och valnötsbröd.....passar det ihop med oliver och valnötter tillsammans eller blir det helt fel.....jag ska testa! Återkommer med resultatet senare.

1 kommentar: