måndag 2 maj 2011

Ovanligt lång stund på gymmet

Åkte in till gymmet för att innan mitt spinningpass hinna köra ett styrkepass. I kväll blev det lite av allt.....har en tendens att bli så just nu då jag känner efter för vad jag verkligen vill köra för muskelgrupp istället för att köra efter något schema. Det blev två sittande rodd-övningar för rygg och en stående. Två övningar för biceps varav 21:an var en av dem. Slutligen hann jag med lite bålstabilitet.
Nöjd med det var det bara att köra vidare in i spinningsalen och bjuda kunderna på ett riktigt kuperat pass med fokus på benstyrka. Kändes riktigt bra, men faktum är att stående positioner känns mycket bättre än att sitta ner så mycket stående blev det. Hem till familjen för att hinna puss min prinsessa godnatt och sedan dags för en STOR kvällsmat. Måste ladda inför i morgonbitti då jag har nästa spinningklass! Kul att benen känns samarbetsvilliga och pigga! Ska försöka komma i säng i tid, men det är så mycket jag vill hinna med så det mest troliga är väl att det blir sena timmen......igen.....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar