söndag 22 maj 2011

Tröttis....


Dagens mage!

Söndag kväll och jag är trött..trött...riktigt trött!

Dagen har gått i ett...

Dagen avslutades med ett härligt spinningpass....sedan spring med kundvagnen på Ica Maxi för att spendera nästan 1800 kr på en massa mat inför veckan.

Nu med kvällsmat i magen så försöker jag hålla ögonen öppna för att skriva ner några rader. Häromdagen var jag så trött och lite lätt graviditetsförvirrad så jag hade både linserna och glasögon på mig samtidigt-tog en timme av suddig syn, dubbelseende och huvudvärk innan jag kom på att jag satt på mig glasögonen utan att först ta av mig linserna.....:)

I morgon laddar jag för ett styrkepass tidigt och senare på kvällen min vanliga måndagsklass spinning, härligt!

4 kommentarer:

  1. Det låter onekligen som en intensiv dag! Hoppas du fick en god natts sömn så du var laddad för dagens styrkepass! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du och fina magen är piggare idag!

    SvaraRadera
  3. Var och tränade på WC idag och kom på efteråt att det måste ha varit dig jag såg där! Jag jobbar på WC i Sthlm, men kommer från Östergötland och passade på att träna i Linkan när jag nu är hemma och hälsar på päronen... Har kommit in på din blog av en slump för ett tag sen. Är grymt impad av hur du tränar trots att du är så långt inne i din graviditet! Härlig inställning du verkar ha :D

    SvaraRadera