söndag 8 maj 2011

Perfekt start på söndagen

Vaknade som vanligt riktigt tidigt....05.30 låg jag rastlös och vred på mig i sängen. Det räckte med att ta en titt ut genom fönstret för att ta beslutet att gå ut på en uppfriskande morgonpromenad i skogen. Klockan 06.00 gick jag ut genom dörren....så underbart skönt att bara njuta av fågelkvitter och solen!

I kväll ser jag fram emot min spinningklass och en omgång styrka i gymmet. Spinningen kommer bli mycket kuperad med många stående uppförsbackar och armarna får sitt när det gäller styrkan.

Tänk att jag efter en dags vila alltid längtar så otroligt mycket efter att få träna hårt igen. Med andra ord vila ger energi till träningen och kroppen svarar så otroligt mycket bättre med pigga fräscha muskler!

Nu lunch som består av blodpudding idag igen(grymt sugen på det just nu)! Måste ge kroppen vad den vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar