tisdag 17 maj 2011

Just det...

Lovade återkomma med en rapport angående oliv-och valnötsbrödet jag bakade härom dagen. Det blev så gott att jag inte hann fånga det på bild, men det kommer garanterat bakas flera gången här hemma.

Dagens morgon startade som vanligt med min spinningklass. Riktigt många som ville svettas och rivststarta dagen med spinning, härligt! Planen var att köra lite snabb styrka efteråt, men som de senaste tisdagarna så kände jag att kroppen fått sitt för dagen och styrkan är bättre att spara till imorgon. Bättre med en pigg och fräsch kropp när jag ska styrketräna än en trött kropp som vill ha mer energi i form av en stor frukost. Ett stort lass av min favoritfrukost där kesella och keso, blåbär, valnötter, gojibär, kokos, kanel och banan är de största ingredienserna samt gott bröd med ägg och örtsalt. Naturligtvis en STOR latte på det. Gudomligt gott med frukost efter morgonträning!

En massa spinningpass väntar i veckan och det gäller att försöka hålla benen hyffsat fräscha nu så jag hoppas att jag får lägga mig på massagebänken i kväll och låta benen få sig lite välbehövlig knådning!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar