onsdag 18 maj 2011

Njaaaa....

Sammanfattar morgonens styrka och sega....sega tramp på arctrainern med ett njaaaa....Kändes helt ok, men abolut inget pass jag kommer minnas som ett av de roligare. Kände mig faktiskt rätt uttråkad både bland vikterna och arctrainern. MEN så vet jag att de lite sämre dagarna kommer avlösas av många bättre så denna onsdag fick helt enkelt bli en mellandag.

Misstänker att mitt huvud inte ville vara med riktigt i dag då jag har en miljon saker att tänka på just nu(känns så i varje fall).
Em mycket viktig dag nästa vecka då min älskade man fyller jämnt....med tillhörande kalas och bjudning...en hel del att planera samt att vi är långt i från färdiga i huset.....suck....jag vill helst att allt skulle vara klart i går!!!!! Vart tar tiden vägen? Känns inte som att jag hinner något i veckorna och så helgen blir en enda rusning mellan olika affärer, fix i huset, trädgården och......mycket mera! Hur gör man? Jag har en lite rastlös och otålig personlighet som inte gillar när saker tar tid och jag kan bli oerhört frustrerad över att jag inte kan sätta upp tunga garderober eller lampor.....visserligen av helt naturliga orsaker just nu, men ändå!!!

Nu ska jag försöka få resten av dagen att bli bättre genom att sätta i gång med lite förberedande jobb som måste göras, äta en riktigt smarrig lunch och sedan åka in till stan och hämta min prinsessa för att därefter åka och fixa en beställning av persienner, köpa vit färg och tömma gamla lägenheten på mera saker......

3 kommentarer:

  1. Ja det låter onekligen som att du har fullt upp , men tänk vad bra allt kommer att blir när det är klar!

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med att vilja att allt ska bli klart direkt....Lycka till med allt så ses vi i spinningsalen :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det löser sig med allt och försök att inte stressa nu med knodd i magen å allt :)

    Jag har gått och funderat på Bergqvist massage och friskvårdsutbildningar under en tid. Vet du något om denna skola? Den verkar ha gott rykte och fina utbildningar.

    SvaraRadera