fredag 13 maj 2011

Tränings-flyt


Morgonen startade som vanligt med styrka och spinning...tidigt! Kände mig pigg och full av energi dock med lite sega ben då förstås efter gårdagens urladdning på cykeln.

Körde rygg och biceps för att sedan bjuda kunderna på en 30 minuter lång spinning för att sedan avsluta med att trampa ur benen i 25 minuter på en arc-trainer. Härlig känsla och grym energi som jag utnyttjade åt att fixa i huset då jag varit ledig från jobb och vår prinsessa varit hos farmor och farfar.

Nöjd ska jag nu fixa lite kvällsmat och invänta min älskling som är på väg hem från en lång dag på jobbet....Fredag innebär fortfarande stora lass med glass och varför ändra på ett vinnande koncept? Mys i soffan, massage på mina trötta ben, bra film och stora skålar med underbar Ben&Jerry-det blir vårat fredagsmys i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar