onsdag 4 maj 2011

Nu är det trötta ben här.....


Startade morgonen med ett benpass på gymmet. Löjligt lätta vikter, men ett oerhört skönt pass ändå. Det var innan jag visste att jag skulle ta på mig en spinningklass på kvällen för att hjälpa en sjuk kollega! Klart jag ställer upp när jag får frågan. Det blev lite pyssel att få till allt logistikmässigt, men med en underbar man så funkade det riktigt bra.

Det var med lite segstartade ben jag påbörjade uppvärmningen, men allt eftersom passet fortskred så kändes det bättre och bättre. Långa sega backar, en hel del stående och lite flackare partier fick bli dagens upplägg. De 75 minuterna gick rätt snabbt och det var med en skön suck jag satte mig ner på pendeln för att åka de 7 minuterna till vårt nya hem ute på landet.....:)

Nu efter kvällsmat och lite mer på fyllning i form av lite annat smått och gott så är det bara att påbörja laddningen inför morgondagens lunchpass! Ska jobba bort lite bokföring och fakturor, packa träningsväskan och fixa lite tvätt och kanske orkar jag måla en vägg också....innan jag hoppar ner i den sköna varma sängen som lockar rätt mycket redan nu.....

1 kommentar: