måndag 9 maj 2011

Vanlig måndag

Känner inte att jag har något superintressant att skriva om, men dagens träning bestod av rygg och bröst samt min spinningklass på kvällen. Jag fick ett önskemål om att köra lite snabbare tempo under klassen i dag så det fick det bli. Kan väl säga som så att det sög riktigt skönt i benen.......:) Slängde naturligtvis in några tuffa backar också. Skön känsla efter passet, nästan så att jag slumrade till på tåget på vägen hem(bara 7 minuters resväg....så jag var nog rätt trött)att cykla hem från stationen var en ren plåga då magen kurrade av hunger och benen var sega och tunga. Hoppas jag kan gå och lägga mig i tid så jag hinner återhämta mig inför morgondagens tidiga spinningklass, men först måste jag äta lite mer av min goda kesella-och keso röra......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar