torsdag 12 maj 2011

Mums

Finns få saker som slår nybakat gott bröd.....Jag bruka baka mycket själv, men har nu en period testat lite olika bagerier i stan där man påstår sig ha det absolut godaste surdegsbrödet. Jag trodde jag hade hittat det bästa, men jag hade fel. I dag köpte jag bröd på ett bageri jag inte handlat på förut....oj...oj...oj...

Riktigt gott osötat valnötsbröd gjort på surdeg.....underbart! Jag var i och för sig grymt hungrig till kvällsmaten, men detta var bland det godaste köpta brödet jag ätit! Med avocado och örtsalt som pålägg så var smaken fulländad!

Till dagens träning som gick kanon, både styrkan på 30 minuter innnan passet och den 45 minuter långa spinningklassen efteråt. Axlarna fick sitt och jag blev förvånad över hur bra det kändes-kan bero uppehållet från styrkan på ett par dagar. Spinningen bestod av enbart klättring uppför....benen var helt slut, men så otroligt skön känsla i kroppen! Rent glädjerus!

2 kommentarer:

  1. Vilket bageri? nyfiken, valnötsbröd är ju underbart!!

    SvaraRadera
  2. Ja! Nybakt bröd är gudomligt gott!

    SvaraRadera