fredag 20 maj 2011

Sol igen och fredag.....


Underbart skoj i morse på spinningen, jag var laddad och bjöd på ett riktigt tempo-pass till skillnad mot all tung spinning jag kört på sista tiden. Kul, kul, kul.....! Full av träningsendorfiner! Innan spinningen hann jag med lite "disco-styrka" i gymmet ja, för det var vad det blev i dag dvs ingen plan utan bara lite övningar med det som kändes skoj. Blev helt ok faktiskt!

Fortsatte sedan upp promenerandes till vår gamla lägenhet där det finns mycket jobb kvar att göra på vinden-slänga, sortera, sparas.....ja, ni vet det blir en del man samlar på sig under åren. Jag tillbringade två timmar på vinden innan jag nu äntligen kommit hem för att fixa lunch, jobba undan lite fakturor och sedan i eftermiddag i väg till gymmet igen för att instruera en spinning. Därefter lär det bli soffa, film, självklart Ben&Jerry( nya favoriten är Nordic Water Price) så god och fullproppad med härliga onyttigheter:)

I morgon väntar mer röjning på vinden, men jag ska även försöka inleda dagen med en härlig morgonpromenad innan resten av familjen vaknar! Tänkte kanske dessutom ta med mig mannen ut och äta-lätt att glömma bort varandra när det är fullt upp hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Så fin-fin mage! Bra pass som vanligt, tack för att du sprider sådan enorm energi omkring dig! Går inte att låta bli att trampa för glatta livet när du är så pushande, hård och positiv!

    SvaraRadera
  2. Den där glassen Nordic Water Peace låter ju jätte god! Måste testas!

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera