torsdag 26 maj 2011

Så bra!


Försöker se pigg ut trots tröttheten....ett leende gör faktiskt att det känns bättre!
Kände mig riktigt trött och seg i morse....sover inte så jättebra om nätterna just nu då jag springer upp på toan i snitt 4-5 gånger varje natt! Dessutom blev det lite sent igår....

Hur som så försökte jag trots det ladda om för att kunna köra ett riktigt bra träningspass och instruera en härlig spinningklass. Åter igen svarade kroppen med ett mycket gott samarbete där jag från att ha varit trött och seg helt plötsligt kände mig grymt energisk och träningssugen så fort jag kom in genom dörren på gymmet.

Rygg och axlar fick sig en rejäl genomgång innan lunchpasset spinning på 45 minuter. Ett grymt gäng kom till spinningen och i dag låg fokus på lite mer tempo även uppför-benen är rätt möra nu=underbart!

Jag är så glad och tacksam för att det fortfarande känns så otroligt bra att köra på. Visst kan jag längta efter min löpning, MEN jag vet också att det kommer vara så fantastiskt kul att komma tillbaka till löpningen med ny inspiration och motivation i sensommar/höst efter mitt långa uppehåll. Som jag skrivit om tidigare så var det samma sak med löpningen när jag var gravid med vår dotter- kändes helt enkelt inte bra att springa då magen växte så jag fann andra alternativ till riktigt bra träning så också denna gången. Jag tror jag sprang senaste gången när jag var i ca v 11 så det är ett tag sedan nu. Men som sagt jag är så otroligt glad över att spinningen fungerar så bra som den gör!

Nu ska jag faktiskt unna mig en power-nap och sedan ta tag i lite mera jobb som behöver fixas och styras upp!

I morgon är det fredag och som vanligt betyder det härlig morgonträning!

3 kommentarer:

  1. Du är bäst!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att spinningen funkar så bra! Hoppas du kan köra länge och att uppehållet blir kort så vi får njuta av dina klasser :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart att vi klarar att hålla igång, bara hoppas att det funkar så länge som möjligt. Kram

    SvaraRadera