söndag 8 maj 2011

Favorit


Mitt absoluta favorit mellis just nu är följande smarriga blandning:

Kesella(ny favorit är faktiskt Icas egna)
Keso
Blåbär
Pumpafrön
Valnötter
Gojibär
Kanel
Banan
Kokos

Bara att bland ihop och smaska i sig-så otroligt gott och passar som mellis eller som det ofta blivit nu precis innan jag ska sova.....man sover väldigt gott med detta i magen:)

För övrigt så gick spinningen och styrkan nu i kväll riktigt bra. Starka ben och otroligt mycket energi-jag blev nästan lite förvånad själv! Armarna fick slita i endast 20 minuter, jag gillar de där korta effektiva styrkepassen som gör mig grymt effektiv och peppad!

I morgon är det åter igen spinning på kvällen och förhoppningsvis hinner jag klämma in en styrka också!

2 kommentarer:

  1. Sara Demir09 maj, 2011

    Grymt och helt underbart pass (som vanligt)! Alltid lika roligt på spinningen! Och supertack för skjutsen igen! Blir ju bortskämd med bra pass & skjuts hem! Ses imorrn! :)

    SvaraRadera