måndag 23 maj 2011

Grym avslutning på en produktiv dag

Full fart minst sagt hela dagen och ett avslut som hette duga. Spinningen var riktigt skoj i dag och kroppen samarbetade riktigt fint. Visserligen tog jag det medvetet rätt lugnt i vissa partier då jag inte vill pressa kropppen för hårt och det känns väldigt bra att verkligen känna efter och anpassa motstånd och tempo efter min växande kropp/mage. Tror ändå att kunderna fick vad dom ville ha då jag pushar och instruerar precis som vanligt!

Nu börjar det bli sent och jag borde verkligen hoppa i sängen, men alltid när jag har kört pass på kvällen så är det svårt att varva ner samt att jag måste stoppa ännu lite mera i magen så jag är laddad inför nästa spinning-utmaning som väntar i morgon-bitti!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är fantastiskt att du fortfarande kan köra så hårt, såhär långt in i graviditeten! Härligt jobbat!

    SvaraRadera