lördag 28 maj 2011

Tråk-vila


Ingen vanlig syn att se mig utan träningskläder, men vanliga kläder har jag faktiskt ibland!

Vilodagar ska vara bra, men jag blir mest bara seg i kroppen och trött. Konstigt att de har den inverkan på mig. Visserligen tog jag mig en lugn promenad i morse, men knappast inräknat som träning.

Träningen gör mig på bra humör och pigg i kroppen.....MEN vilan behövs såklart och jag kommer försöka fortsätta med att ha lördagar som vilodag även om jag blir seg.

Kvällen kommer bli lugn med lite lördagsmys framför en bra film och något mumsigt att äta och lite mys med mannen.

I morgon blir det spinning och styrka-längtar redan!

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha så bra inställning så fortsätt med det! Gillar din blogg skarpt! Snygga kläder förresten!

    SvaraRadera
  2. Jenny, har du läst Janesh Vaidyas Ayurveda för ditt sinne? Jag tror den kan hjälpa dig med dina känslor under vilodagarna. All lycka till dig och din familj. Härlig blogg!

    SvaraRadera