onsdag 25 januari 2012

Dessa två....


Cumulus och Kayano=mina två nya kompisar i löparspåret

Nya Asics Cumulus och Asics kayano 18 tryckte jag hem i dag.....alltid kul med nya skor. Jag sliter ut mina löparskor väldigt fort...!

Blev en löpning på förmiddagen i dag på ca 12 km. Vilken skillnad mot i går. I dag var benen pigga och lätta och jag kunde ha fortsatt springa längre om det nu inte hade varit för att jag minsann bestämt mig för en viss sträcka och det höll jag! Tänk vad tre timmar av sammanhängande sömn kan göra för min dagsform just nu!

7 kommentarer:

  1. Hej! Vilken inspirerande blogg du erbjuder! Håller med om att Asics generellt slits ut fort. Har du provat de nya Newton skorna för framfotslöpning? Funderar på att testa! Kommer ev besöka Linköping i jobb imorgon, har du något tips på bra/mysigt café som fungerar både med tanke på hälsosamt fika samt för barnvagn?
    Mvh Molly

    SvaraRadera
  2. snygga, tyvärr larar inte mina fötter asics..

    SvaraRadera
  3. Härlig läsning!
    Jag skulle också vilja klicka hem nya skor, men då får jag nog onda ögat av sambon.... He he! :-D

    SvaraRadera
  4. Molly: Waynes är stans bästa helt klart! Trevlig personal, gott fika och hyffsat barnvagnsvänligt! Kul att du besöker Linköping!

    SvaraRadera
  5. Louise Svensson25 januari, 2012

    Föll för de rosa skorna. Kör idag med cumulus, så det kanske blir ett par rosa till sommaren

    SvaraRadera
  6. Blir med sugen på lite nya träningsskor... :)

    SvaraRadera
  7. Nu har jag också beställt hem nya skor från England! ! Är lite ovan i skodjungeln så jag beställde hem ett par likadana som jag redan har, för att vara på säkra sidan. Tack för inspirerande blogg!

    SvaraRadera