torsdag 5 januari 2012

Sega ben

I dag måste erkännas att det var segt att springa. Halv-trist väder, men mest var det nog pga brist på sömn i natt då Oliver var pigg och leksugen redan vid 03.30-tiden!!! Var uppe med honom en stund då och sedan lite amning på det för att sedan somna om igen vid 04.30-tiden. Klart att det påverkar orken och kapaciteten!

Jag hade dock bestämt mig för en löpning och var sugen på det innan jag stack i väg så det var bara att köra. Lugnt och hyffsat behagligt tempo trots sega ben tog jag mig runt en runda på ca 12 km gissar jag. Beröm till mig själv som körde på trots lite seghet och efteråt är det förstås värt det.....helt klart!

Nu ska jag faktiskt sätta en deg och experimentera fram ett riktigt gott bröd till kvällsmaten!

5 kommentarer:

  1. Känslan efteråt är ju alltid värd slitet, eller hur? Bra kämpat trots trötthet! Glöm inte extra vitaminer, jag ska börja på en ny flaska Mivitotal nu, inbillar mig att det håller mig frisk.

    SvaraRadera
  2. Hjälp vilken pigg krabat han är lille Oliver!!
    Otroligt imponerande med din beslutsamhet! Oftast är faktiskt känslan efter värt en seg runda! Ses imorgon! Kram /Sara

    SvaraRadera
  3. Jag hade inte alls den känslan idag. Men så sov jag lite längre än dig också. På´t igen! :-)

    SvaraRadera
  4. Duktigt att du tog dig ut och sprang så långt trots tröttheten. Håller med om att det alltid är värt det efteråt!

    SvaraRadera
  5. Vad duktig och inspirerande du är! Känner igen det där med klarvaken och pigg bebis mitt i natten...
    Då är det skönt att trotsa tröttheten.
    Du fick ju till ett riktigt bra pass!

    SvaraRadera