tisdag 10 januari 2012

I dag var viljan stark....



Snö på marken och riktigt blaskigt ute. Jag tog mig ändå ut på en kortare löpning med vagnen nu på morgonen. Men fy fasen vad jag fick stålsätta mig och utnyttja mitt ganska starka "pannben". Kom nästan inte framåt pga all blaskig snö för det var precis vad det var...BLASK! Här ute på landet där vi bor verkar det inte som att vägar och gångstigar är prioriterade när det gäller snöröjning....

Jag svor tyst för mig själv för varje steg och samtidigt var jag riktigt stolt över min sötis som så snällt fortsatte att sova i vagnen trots att det skakade på ganska ordentligt.....:)Gissar att han gillar det och sov antagligen ännu bättre än vanligt...!

45 minuter senare var jag hemma igen och får nog inse att med snö så blir det ingen barnvagnslöpning för mig. Nog om det, teknikmässigt var inte löpningen någon höjdare då jag fick balansera fram så lite småsega ben har jag nu. Behöver nog en rejäl massage av benen ikväll.....hoppas nu bara mannen ställer upp på det!?

4 kommentarer:

  1. Eloge till dig som gav dig ut. Herregud människa..?! ;-D

    SvaraRadera
  2. Men tänk vad stark du blir!
    No pain, no gain!

    SvaraRadera
  3. Ha, ha förstår precis vad du menar hade ungefär samma underlag här, men det hjälpte nog lite att jag var irriterad =)

    SvaraRadera
  4. Förstår att det var kämpigt med barnvagnslöpningen i det vädret. Bra kämpat att du stod ut så länge!

    Min Wilmer sover som bäst i vagnen när det skakar riktigt mycket. Så han hade också trivts precis som din son!

    SvaraRadera