söndag 22 januari 2012

Urladdning

Kvällens spinningpass blev precis sådär fantastiskt, grymt jobbigt och utmanande som jag planerat! Fick en liten försynt fråga precis innan passet om vi kunde köra bara backar. Självklart, eftersom jag älskar att improvisera så inga problem. Jag har numera aldrig några färdiga klassupplägg utan tycker mig ha så pass mycket erfarenhet att jag kan köra mycket på känsla och som sagt jag gillar att improvisera och anpassa mig efter önskningar från kunderna och känslan på klassen.

I morgon är planen en lite längre barnvagnslöpning om det nu fungerar för snön som kommit!? Blir kanske en liten extra utmaning.....men det gillar jag!

Nu är det till att fylla på kroppen med en massa energi i form av mat och kvällsfika för att sedan hoppas på att få en god natts sömn.....men med en snart 6 månader bebis så lär det bli lite si och så med den saken....:)

3 kommentarer:

  1. Du är så otroligt tuff! En sann inspiration!

    SvaraRadera
  2. Härligt med backar, det gillar ja med!

    SvaraRadera
  3. Tyvärr blir inte sömnen bättre här, med en (nästan 1-åring). Vi får se längre fram i tiden, både du och jag... ;-)

    Härligt med improvation!

    SvaraRadera