söndag 25 april 2010

Det börjar närma sig.......


Snart är det dags för Göteborgsvarvet igen! Förra året hade jag hunnit tränat bra och varit skadefri, i år ser det lite annorlunda ut. Hela hösten var förstörd av en knäskada och jag var tillbaka i löpningen omkring jul. Med andra ord så får vi se hur det går.....jag vill gärna ta mig runt på en bättre tid än förra året som ju blev 1.29 vilket jag var väldigt nöjd med. Jag känner att jag inte fått till de där längre löppassen som jag behöver. Jag har satsat på att ta mig tillbaka och vara skadefri. tyvärr har mina fötter krånglat en hel del, men med iläggssulor så börjar det kännas lite bättre. Hotell är bokat så det är lika bra att åka till Göteborg, springa, ha roligt och njuta av en helkväll i Göteborg! Inte så dumt egentligen! Jag ska springa utan att försöka ha några krav på mig själv! Bara göra mitt bästa, njuta och ha roligt! Göteborgsvarvet är så mycket mer än bara löpningen! Är ni fler därute som ska springa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar