torsdag 22 april 2010

Vill du ha kostrådgivning och kostupplägg?


Nu kommer jag starta i gång ett projekt här på bloggen med gratis kostrådgivning och kostupplägg för dig som vill ha hjälp med kosten för att förbättra dina träningsresultat. Kosten och träningen hör verkligen ihop! Jag tänkte börja i liten skala för att se hur intresset är och sedan öka på allt eftersom! Är du intresserad så tveka inte utan lämna en kommentar här med ditt intresse eller maila mig. Kontaktuppgifter finns i sidokolumnen.

3 kommentarer:

  1. Roligt initiativ, hoppas att du hittar folk som behöver hjälp så att jag kan få mig en del intressant läsning. Det enda som är roligare att läsa om än träning är kost i samband med träning. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Oj, vad spännande! Kosten är mitt största problem med träningen. Antingen äter jag för lite, men rätt. Eller för mycket för ofta som inte alls gynnar kroppen../=
    Tycker det är jättesvårt med middagar!

    SvaraRadera
  3. Lucas: Kul att du är här och läser. Jag kommer regelbundet lägga upp råd om kosten i samband med träning-så håll utkik!
    Marie- Jag ska kika in i din blogg också! Maila mig om du vill vara med i kost-projektet!

    SvaraRadera