fredag 23 april 2010

Kortis på lunchen


Tog tillfället som gavs och gav mig ut på en kort återhämtningsrunda på lunchen. Fem små kilometer i terrängspåret blev det i lugnt tempo (tror jag hamnade på ca 23 minuter). Syftet var att snabba på återhämtningen för benen efter morgonens spinningpass. Faktiskt så känns benen mycket lättare och piggare nu efteråt. Jag längtar till i morgon bitti då jag ska ut på en löprunda innan frukost. Jag brukar försöka komma i väg innan resterande familj vaknat....runt 06.00 känns helt ok. Passet i morgonbitti ska vara relativt lugnt och bara ge en skön löpkänsla. Sedan när jag kommer hem så är jag fylld av endorfiner och energi för att fixa i ordning något som ska likna hotellfrukost. Jag ska lyxa till det med, förhoppningsvis nybakat bröd och pannkakor! Brukar bli populärt här hemma!

3 kommentarer:

  1. Ojoj, den dagen jag kan springa 5km återhämtning på 23min har jag kommit långt :)

    Häftigt!

    SvaraRadera
  2. Andrèa: Kul att du tittar in i min blogg!

    SvaraRadera
  3. Då kommer jag till frukost, då. Pannkakor blir bra ;-)

    SvaraRadera