fredag 23 april 2010

Kanonbra morgonspinning!


Jag cyklade till gymmet full av energi! I dag blev det axlar och biceps innan spinningen. Jag körde 3 övningar för axlarna i 4 set och biceps fick 3 övningar med 4 set. Jag lägger mycket fokus på mina axlar just nu och det både syns och känns...kul! Jag fokuserade på tunga vikter och korrekt utförande dvs kontakt med muskeln som ska jobba. Spinningen gick kanon där jag i dag körde med lite mer tunga backar med mycket motstånd. Nöjd och glad cyklade jag hem för att äta en riktigt stor frukost nr 2! I dag blev det yougurt med pumpafrön, valnötter, gojibär, blåbär och kanel. Dessutom två ägg och bröd samt en STOR kaffelatte! Jag äter blåbär varje dag! Bästa bäret och godaste! I kväll blir det en lättare joggingrunda på ca 5-6 km bara för att få bort slagg ur musklerna. Jag upplever att det gör att musklerna i benen återhämtar sig bättre och känns fräschare dagen efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar