fredag 9 april 2010

Seg men effektiv morgonträning


Jag älskar att träna på morgonen, men i bland känner även jag att det är lite segt. Som instruktör kan jag inte välja att ligga kvar i sängen utan det är bara att ta sig upp. När jag väl kom upp så var jag utanför dörren på 15 minuter. Cykelturen ner till gymmet tar 5 minuter och på den tiden hann jag faktiskt piggna till, men påsarna under ögonen gick inte att göra så mycket åt.....Jag körde 4 bra övningar för armarna och kände mig hyfsat stark, men motivationen var fortfarande inte riktigt på topp! När det var dags för spinningen så försökte jag tagga till och det lyckades jag med. Resultatet blev ett fruktansvärt backigt, jobbigt och svettigt pass i 30 effektiva minutrar! Jag är med andra ord riktigt nöjd med morgonen! Hemma slängde jag ihop en god frukost med kesella, blåbär, pumpafrön, valnötter och gojibär. Till det blev det två ägg och en stor kaffe samt grovt bröd! Jag vilar från löpning i dag med och hoppas jag kan köra ett långpass på söndag!

2 kommentarer:

  1. Det ser ju faktiskt ut som glass och massor av godsaker...
    /Marcus

    SvaraRadera
  2. Det där skulle du kunna sälja på burk och jag skulle absolut köpa!

    Mvh. Tess

    SvaraRadera