söndag 4 april 2010

Ofrivillig löpvila.......fasen


I går blev det en riktigt bra styrka tillsammans med min kära Marcus! Vi har möjlighet att träna tillsammans kanske 2 gånger per halvår så det var riktigt skojigt. Vi körde rygg och biceps. Skillnaden är enorm när man är två som kan peppa varandra och även hjälpa till med dom sista repsen. Vi hade tänkt att springa också, men jag måste lyssna på min kropp och löpningen måste tyvärr vänta ett par dagar till...fasen vad jag längtar efter att få springa! I dag blir det spinning för en annan instruktör och i morgon har jag själv ett spinningpass så jag lägger fokus på spinning och styrkan just nu i stället för löpningen. Jag kommer försöka hinna med att köra ett kort och intensivt styrkepass också bestående av chins, dips och bänkpress, lite annorlunda men jag försöker variera och chocka kroppen så man inte vänjer sig vid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar