torsdag 15 april 2010

Grymt spinningpass


Spinningen var grym mot benen och svetten fullkomligt sprutade om mig och mina starka kunder! Fasen vad jag gillar att instruera när kunderna verkligen tar i och satsar allt! Jag kör alltid med pulsklocka och min puls var hög genom hela passet och under intervallerna var jag ganska nära max! Känns i mina ben i dag! Vila från styrketräning idag, men det blir spinning på min lunch, eftersom jag är smart och vilar löp-benen en dag extra. Fast jag är fruktansvärt sugen på att ge mig ut i löparspåret och riva av ett riktigt bra pass. Får se vad det blir.......Jag har nu bestämt mig för att köpa mig en ny och bättre pulsklocka. Jag har funderat på det ett tag, men nu är det dags! Frågan är om jag ska fortsätta med Polar eller satsa på en Garmin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar