torsdag 29 april 2010

Sega ben


Lunchlöpningen i dag blev 2 varv på en 5 km slinga i terrängspår. Jag tänkte bara ge mig i väg för en lättare återhämtningsrunda på 10 km, eftersom benen kändes fruktansvärt tunga efter spinningen i går. Fort gick det inte ca 47 minuter på 10 km är inte någon tid jag är stolt över. Spelar dock inte så stor roll då jag egentligen inte ens borde ha haft pusklockan på mig då jag har en tendens att ALLTID vilja tävla. Naturligtvis både en bra och dålig egenskap, men i dag var det inte bra. Vilar från träning resten av dagen och laddar för min spinningklass imorgon bitti och styrketräning för axlar och mage. Nu ska jag boosta min kropp med ett mellanmål med en massa frukt.....fruktsallad, solrosfrön och keso.....så gott!

2 kommentarer:

  1. Fasiken, du är ju grymt snabb!! Lunchlöpning är härligt, känns tidseffektivt. :)

    SvaraRadera
  2. Fitnesscoachen: Tack för berömmet!

    SvaraRadera