torsdag 22 april 2010

Snygga tights?


Nu äntligen fick jag inviga mina nya tights från Adidas som jag väntat på i tre veckor. De kändes riktigt bra! Gårdagens spinning, hur blev den? Innan passet kände jag mig grymt taggad och jag hade bestämt mig för ett intervallpass där vi kör två varv på samma bana med samma sträckor och musik. Jag blandade långa motståndsintervaller men kortare intervaller med fokus på tempo. Jag försöker hitta ett bra upplägg på cykelintervallerna som ska ge bra tryck när jag sedan är ute och kör mina löp-intervaller. Passet gick kanon och jag var totalt slut efteråt(även mina kunder)känns så bra när jag kan pressa det där sista lilla ur kroppen som faktiskt nästan alltid finns där. I dag blir det en lunchlöpning och eftersom mina ben känns tunga som bly så här dagen efter intervallpasset så tänker jag ge mig ut för att få bort slagg ur musklerna och bara springa lugnt! Återkommer med resultatet från min lunch-löpning senare! Förresten, ska jag köpa mig en Garmin eller ska jag fortsätta med min vanliga pulsklocka? Jag är grymt sugen på att skaffa mig en Garmin, men jag är samtidigt väldigt nöjd med Polar! Någon som har bra tips på hur jag ska göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar