onsdag 14 april 2010

Underbart väder och spinning i kväll...


Äntligen vår! Dagen började med ett rätt bra pass på gymmet bland vikterna. Jag "supersetade" rygg och axlar, kanske en ovanlig kombination som blev riktigt jobbig! Avslutade passet med några set mage i maskin. Jag har spinning i kväll och i dag kommer upplägget vara halva passet backe och halva passet intervaller! Jag känner mig grymt sugen på att köra ett riktigt tufft pass! Fötterna känns faktiskt bättre i dag så jag hoppas verkligen att jag kan ge mig av på en skön löprunda i morgon! Jag saknar min löpträning! Kanal-löpet är en halvmarathon som går veckorna innan Göteborgsvarvet i maj......jag är riktigt sugen på att vara med. Väntar dock med att anmäla mig för att se hur kroppen känns! Passa på och njut av solen i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar