tisdag 20 april 2010

Tidig styrketräning och planer på lunchlöpning


Började dagen tidigt 06.30 med ett riktigt bra pass styrketräning. Jag körde rygg och triceps och det kändes kanon! Kroppen är förvånansvärt pigg på morgonen och jag ser alltid till att ladda ordentligt med energi på kvällen innan. Jag ska även i dag försöka få in ett löppass på min lunch. Kommer troligen bli ett lite lugnare löppass med fokus på känsla, MEN jag vet att jag har svårt att ta det lugnt om kroppen känns pigg och vill sticka i väg. Får se vad det blir, men just nu försöker jag att få upp lite tempo i kroppen på 10 km så jag kan hitta min rätta tävlingsfart på just 10 km!

2 kommentarer:

  1. Ville bara kika in och säga hej! Fin blogg du har! Lycka till med löpturen :)

    SvaraRadera
  2. Anna: Tack! Hoppas du kikar in flera gånger!

    SvaraRadera