måndag 26 april 2010

Summering av lunchpasset


Alla mina favorit löparkläder låg i tvätten så jag fick gräva djupt ner i lådan och hittade dessa gamla tights från NIKE säkert 5 år gamla. Till dessa hittade jag en funktionströja som jag glömt bort att jag hade! Ganska varmt ute med 15 grader så jag blev VARM! Själva passet gick bra. Två varv på 5 km spåret samt ett varv på 2.5 km spåret. Tid: 57.30 min Snittpuls: 143 (77% av maxpuls). Tyckte själv att jag kunde springa på rätt bra utan att känna mig speciellt ansträngd och pulsen var rätt låg faktiskt! Fötterna kändes bra, men mina framsida lår gillade inte passet i dag. Blir kanske till att tigga till mig lite massage här hemma i kväll. Rätt bra med en man här hemma som kan massera grymt bra! Han känner mina muskler utan och innan och vet exakt vad han ska göra för att få musklerna att må bra igen. LYX!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar