fredag 16 april 2010

Tidig fredagsträning

En bild på mitt favoritbär just nu.....Goji! Så goda och innehåller en massa nyttigheter! Dagen inleddes med ett styrkepass där jag körde biceps och axlar. Sedan hade jag min vanliga spinningklass på bara 30 minuter, men det blev ett riktigt tungt och effektivt pass med fokus på motstånd! Jag längtar efter att springa och imorgon lördag eller på söndag ska jag minsann ut och testa fötterna! Det kommer bli underbart! Nästa vecka har jag tid för att skaffa skoinlägg som säkert kommer hjälpa mig komma tillrätta med fotproblemen. Jag har nog lite känsliga fötter som det är dags att jag börjar ta hand om nu om jag vill kunna fortsätta med min satsning på löpningen! I kväll vill jag ha en riktigt god middag.....undrar om jag får det? Trots att vädret är riktigt risigt idag så känner jag mig positiv och glad, tänk vad morgonträning kan göra för humöret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar