tisdag 18 januari 2011

Äntligen barmark...nästan

Underbart att snön börjar försvinna och barmarken tittat fram, i varje fall på vissa ställen. Tyvärr blir det ändå inte att snöra på löparskorna då jag hade min tidiga morgonklass spinning i dag.....och det räcker definitivt för i dag. Morgonens pass blev ovanligt tung och segt. Jag fick jobba hårt för varje tramptag, MEN vad skönt det var efteråt som alltid.....:) Jag hann med 15 snabba minuter i gymmet också med super-set biceps och triceps. Kort och effektivt!

Nu har jag kört en period med en hel del tunga spinningpass så nu ska jag förändra upplägget lite till mer inslag av intervall och tempo. Gäller bara att hitta rätt musik som verkligen får igång kunderna...och mig!

1 kommentar:

  1. Hej Jenny!
    Har du Spotify? Jag vet inte exakt vilken musik du är ute efter men jag har en löparlista om du skulle vilja ha den och lyssna igenom? Kram

    SvaraRadera