fredag 7 januari 2011

Jag behöver.......

NYA TOPPAR OCH TRÄNINGSLINNEN NU!

Det är inte direkt så att jag inte har ett antal(en massa)i träningslådan, men jag vill ha NYA fräscha toppar inför våren. Någon som känner igen sig kanske? Har ett par...favoriter som jag alltid använder.....och nu när jag instruerar så mycket så går det åt kan man säga och tvätta vill jag helst inte behöva göra varje dag....i-landsproblem(jag vet).......

Jag vill ha mer färg och schyssta designer på topparna inte bara vanliga svarta tråkiga. Tyvärr har jag inte hittats så mycket än, men jag letar på.....återkommer med resultat. Jag är ett stort fan av Adidas så jag ska surfa in på deras hemsida och se vad jag kan hitta. Jag tar tacksamt emot tips om ni hittar något snyggt i butikerna eller på nätet!

Startade upp dagen med styrka i gymmet samt en spinningexpress på 30 minuter. Märks att det är klämdag i dag så det var inte många i dag, men så dom körde! Underbart! Ikväll blir det ytteligare en spinningklass att instruera innan jag tar helg!

Med en dagisledig dotter i dag så gissar jag på att det blir lite klättring i snöhögarna snart!

3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha nya (spring)kläder i vår när jag ska göra comeback! Har inte köpt ett enda löpplagg (förutom komp.strumpor och en underställströja) på evigheter, så det är jag verkligen värd :)

    Hoppas du hittar nåt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar personligen Nike, de har mycket snyggt. Även Röhnisch och Casall brukar ha en del. Puma och Reebook kan ha lite guldkorn emellanåt.

    SvaraRadera
  3. På Start Fitness hemsida kan man hitta billiga och snygga kläder och skor och det funkar bra att beställa ifrån dem! Tänkte länka men det blir så långa knasiga länkar så istället tipsar jag om att gå in på http://www.startfitness.co.uk och söka på Adidas, women's cloting, short sleeved tops samt vests (linnen). Särskilt linnena är snygga tycker jag.

    Hälsningar Alva

    SvaraRadera