fredag 28 januari 2011

Seg start

Fy fasen, i dag ville jag helst av allt ligga kvar i sängen när mobilen ringde 05.50 i morse. MEN som instruktör måste jag befinna mig plats så det var bara att kliva upp i ett fortfarande knappt vaket tillstånd och ta mig till köket för att inta en liten snabbfrukost innan träningen.

Konstigt det där att vissa dagar(de allra flesta faktiskt) så hoppar jag upp ur sängen och har en massa energi, medans som tur är rätt få dagar under ett år så vill jag bara somna om och ligga kvar i den varma sköna sängen.
Hur som, så när jag tillslut kom der till gymmet så återvände energin och jag körde ett helt ok bröstpass samt min 30 minuter långa spinningklass. Faktum är att så fort jag kom upp på cykeln så rann all energi till och jag kunde köra på som vanligt! Skön morgonträning som kändes riktigt bra trots en väldigt seg start!

Nu är det snart helg och fredagen ska som vanligt firas med lite mys och glass!

1 kommentar:

  1. Bra start på en fredag låter det som trots allt. I morgon kanske du kan passa på och sova lite extra!?

    SvaraRadera