fredag 14 januari 2011

Härliga fredag


Valde att slänga in en bild från i höstas-ingen snö så långt ögat når.....längtar efter barmark!

Fredagar är lite extra lyxiga. En bra dag tycker jag att efter veckans slit bara varva ner och ta det lugnt tillsammans med dom man älskar mest i hela världen. Behöver inte vara så märkvärdiga saker man gör tillsammans bara umgås, prata och planera inför helgen. Fredag brukar också betyda något lite extra gott till middag och något smaskigt framför en bra film i soffan lite senare. Har funderat lite på vad jag ska svänga ihop i dag.....kanske en riktigt god äppelpaj med vaniljglass eller kanske blir det det "gamla vanliga" MEN ack så goda Ben&Jerry.....Trots allt är det godast med saker man gjort själv så det lutar åt äppelpajen.

Dagens träning gick alldeles lysande i morse. Klockan 06.30 steg jag in på gymmet för att köra lite biceps innan mitt spinningpass. Inte så mycket att orda om mer än att det var svettigt, intensivt och kul som vanligt med alla pigga(nåja...nästan alla såg pigga ut) deltagare!

Helgen kommer bjuda på en massa olika aktiviteter. Några lite mer hemliga uppdrag som jag inte kan avslöja just nu.....samt lite måsten som att storhandla....och lite nöjen som löpning! Ska försöka komma upp i morgonbitti för en lite lätt morgonjogg innan resten av familjen vaknat för att sedan kunna ägna mig helt och fullt åt andra saker. Dessutom blir det en kanonstart!

4 kommentarer:

  1. Låter helt som en fredag i min smak! Ha en superhelg!

    SvaraRadera
  2. Vore verkligen skönt med lite barmark. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det ser ut med grönt gräs, men att springa i snön är inte helt fel det heller tycker jag. Trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Paj är bra! Igår bakade jag hallon och mangopaj som vi åt som "hejdåfika" på jobbet idag :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera