söndag 16 januari 2011

Underbara träningsglädje!


Vilket tryck, vilken energi och vilken fantastisk träningsglädje jag fick uppleva i dag som instruktör! Full klass och bara härliga kunder som tog i och gav bokstavligen allt upp för backar och körde "skiten"ur sig på temposträckorna-kan man bli annat än lycklig och glad?

Nu efter dusch och kvällsmat så är kroppen lite trött, men jag är fullproppad av härliga träningsendorfiner....finns fler än jag som gillar det va? :)
Misstänker starkt att jag kommer sova rätt skönt i natt...och ganska så snart...Nåja, det sägs ju att sova är bra så det tänker jag anamma ikväll!(om det nu inte dyker upp något som kommer emellan som det oftast gör...saker som ska fixas inför veckan, matlådor, dagiskläder osv...)

1 kommentar:

  1. Vad härligt, det är träningsglädje på hög nivå! Själv ledde jag också ett sådant pass fast från mitten av jympagolvet. Lycklig var ordet!

    SvaraRadera