torsdag 27 januari 2011

Lunch i full fart


Torsdagar betyder 45 minuter lunchspinning och det måste nästan var veckans höjdpunkt faktiskt! Så många taggade och träningsvilliga kunder så jag bara log för mig själv på instruktörscykeln.

Dagens pass gick i ett rasande tempo, jag menar INTE att vi bara satt och trampade luft(det förekommer inte på mina pass)däremot så lade jag fokus på lite mer tempo med snabba tuffa backar och intervallsträckor. Tror inte jag var den enda som efter passet var rätt mör i benen.

Jag körde såklart även ett kort men ruggigt effektivt styrkepass på 25 minuter innan. Biceps och triceps stod på schemat och kontakten jag fick med musklerna gav mig ett riktigt glädjerus. Så djäkla skönt när man ser och känner att allt slit i gymmet ger resultat. Jag älskar känslan av att vara stark, att ha muskler som fungerar och även orkar mycket även i vardagen.

Måste bara tillägga att vi hittade vårt drömhus igår. Jag blev helt tok-förälskad och jag vill bara ha det! Nu gäller det att ha is i magen då budgivningen går igång nästa vecka. Jag vet att vi måste ha en hel del tur för att få detta hus, men jag drömmer redan om inredning och möblering. I min värld är huset redan vårat! När jag bestämt mig för något så ser jag till att fixa det! Hoppas jag lyckas denna gången också! Håll era tummar!

5 kommentarer:

  1. Åh va spännande med hus! Håller tummarna för att det går vägen! Var beredd på att det kanske blir för dyrt.. Och tro mig, blir det det så kommer det nya hus man vill ha!

    SvaraRadera
  2. Jag håller både tummar och tår!!

    SvaraRadera
  3. Minns min frus lyckoskrik när vi vann budgivningen. Har ni nu hittat drömhuset så hoppas jag du får uppleva samma glädjefnatt. Och i "värsta fall" hittar ni ett annat boende som passar er ännu bättre. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Lycka till med huset! Spännande!!!

    SvaraRadera
  5. Lycka till vännen, är det meningen så blir det erat!

    SvaraRadera