onsdag 12 januari 2011

Yes!


Så lycklig jag blev när jag insåg att jag skulle hinna med en lunchlöpning i dag. En massa ny snö på marken gjorde att det blev mer av en "snölufs" men lyckan var ändå total. Varken någon längd eller tid att skryta över, men efter mina 35 minuter så var jag riktigt nöjd och lycklig. Frisk luft och att få känna löparmusklerna jobba var helt fantastiskt!

Morgonen inleddes desutom med ett tidigt styrkepass med en riktig genomkörare av rygg och triceps. Fokuserar just nu på lite lättare vikter och flera repetitioner. Kändes väldigt bra, eftersom kontakten med musklerna blir så mycket bättre när jag verkligen koncentrerar mig på korrekt utförande.

3 kommentarer:

  1. Kombinationen nysnö och löpning är ljuv musik för min öron. Fast jag vet att du inte gillar det lika mycket så jag ska inte vara för positiv :)

    SvaraRadera
  2. Har också varit ute en snabbis i snön. Höll på börja gråta innan jag gick ut (det är lätt att få snöångest efter en vecka i värmen) men det var faktiskt rätt härligt!

    SvaraRadera
  3. Snälla! Din sommarbakgrund är fantastisk. Kan du ge oss fler somriga bilder på din blogg så att vi kan längta lite...

    /Jossan

    SvaraRadera