söndag 2 januari 2011

Laddar inför veckan


Efter en härlig julhelg och nyårshelg så är det dags att starta upp vardagen igen med körande till dagis, jobb, studerande och allt annat som hör till. Träningen är såklart även den ett stående inslag! Inte alltid så lätt att få logistiken att fungera här hemma, men med lite kraft så fungerar allt som man vill.(underlättas givetvis av en underbar och förstående man här hemma:))
Veckan som kommer är rätt intensiv med mycket instruerande för min del då det fortfarande är julschema på gymmet och flera kollegor bortresta. Kul ska det bli och jag kommer att jobba med att hitta variation och nya tänk och klassupplägg till varje pass! Kul!

Kvällen spinning gick för övrigt helt ok, inget extraordinärt pass som jag kommer att minnas någon längre tid, men nöjd över min och kundernas prestation är jag allt! Passet låg lite väl tidigt för min del, redan vid 15.30 och då vi åt en lite sen lunch idag så hade jag knappt hunnit smälta maten....

Nya tag och laddning inför veckan i soffan framför en söndagsfilm....så ser resten av kvällen ut här hemma samt lite kvällsfika förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar