torsdag 20 januari 2011

OOOUPPPPPS!


Kunde inte innan passet i dag ens föreställa mig vilket tryck det skulle bli! Jag är fortfarande lite tagen faktiskt. Nästan fullt i salen och taggade kunder till tänderna som bokstavligen var beredda på att köra "skiten" ur sig. Jag älskar de här stunderna på instruktörscykeln då jag får ge en massa av mig själv och dessutom får så otroligt mycket tillbaka i form av glada tillrop, mycket svett och underbar träningsglöd! Tack alla ni som var där i dag!

Lite ont om tid hade jag i dag, men jag hann med 20 minuter tuff styrka för axlarna. Körde 4 övningar tätt efter varandra utan att vila......behöver jag tillägga att jag var rätt mör i överkroppen sen.

Blev en mitt i veckan vilodag i går och den gjorde mig uppenbarligen gott för så mycket energi som jag hade i dag under träningen var helt magiskt!

Ikväll ska vi iväg och titta på hus.......inte så lätt att hitta just det där som vi vill ha, men det börjar närma sig ett beslut tror jag. Helt klart är det dags att flytta i varje fall! Vi har varit runt och kikat på lite olika alternativ.....blir inte lätt att bestämma sig.....men spännande är det!

Nu måste jag fortsätta med lite jobb.

5 kommentarer:

  1. Det är galet sånt tryck det är just nu, så mycket träningssugna människor! Underbart!

    SvaraRadera
  2. Hallå! Blev "påhoppad" av en av era säljare på stan igår. Bokade in mig på ditt pass nu på måndag! Ser jag fram emot!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter med alla glada deltagare på klassen! Blir glad av att läsa om din egna träningsglädje!

    SvaraRadera
  4. Kul med så mycket folk, det gör ju att man blir tok laddad.
    Spännande med hus, du får berätta mer när vi ses.
    kram

    SvaraRadera
  5. Spännande med husköp!

    SvaraRadera