onsdag 26 januari 2011

Inte som jag tänkt mig.....igen!

Känna som det är lite varannan dags sjuka hos vår lilla prinsessa just nu. Som jag tidigare resonerat så håller jag hellre henne hemma om jag är det minsta osäker än att skicka henne till dagis. Kanske lite hönsmamma?? Hur som helst så blir det ännu en dag hemma med prinsessan min och jobbet släpar då så klart än mer efter......träningsplanerna får också revideras en hel del....i och för sig det minsta problemet, men ändå! Löpning stod på planeringen i dag, men istället får det bli en sen styrka på gymmet när tiden ges(förhoppningsvis). Dessutom ska vi åka och titta på ett hus till ikväll...spännande!

Nu måste jag sysselsätta min 4-åring.....

2 kommentarer:

  1. Surt med en liten sjukling. Hoppas hon kryar på sig! Det blev inte som jag tänkt mig för min del heller. Nu har jag bara mig själv att skylla och den grymma tränignsvärk jag har! haha...... hur går det med husen? Var kollar ni?

    SvaraRadera
  2. Marta: Rätt skönt med träningsverk ändå va?:) Vi kollar egentligen överallt.....vi vet vad vi vill ha, men det gäller att hitta just det som motsvarar alla förväntningar beträffande läge, storlek mm.

    SvaraRadera