måndag 14 mars 2011

Ännu en dag.....


Snart har en dag till passerat utan träningsendorfiner och träningsrus, men kanske är jag något bättre i dag. Vågar knappt tänka tanken, men halsen känns lite mindre i stället sitter det mesta i bihålor, näsan och huvudet just nu. Det mest oroväckande just nu är väl värken jag känner i ena bihålan....hoppas det försvinner lika fort som det kom! Hoppas det är sluttampen på denna envisa förkylning!

Tyvärr tillräckligt för att det enda pulshöjande aktiviteten jag vågat mig på är att pussa på min kära man och en liten promenad i ett härligt vårväder!

Jag räknar stenhårt med att vara tillbaka i spinningsadeln till min lunchklass på torsdag-måste vara positiv nu!

Istället för min kära spinningklass ikväll så ska jag sysselsätta mig åt att baka lite valnötsbröd.....alltid något och gott blir det förhoppningsvis!

Man kan ju få lite olika så kallade"cravings" under en graviditet och just nu är Brämhults juicer det enda jag vill dricka. Testade blodapelsin-juicen och den var underbart god. Går åt många sådana flaskor juice här hemma just nu då min lilla dotter tydligen även hon har fått ett enormt sug efter just "min"juice:)

3 kommentarer:

  1. Saknar dig på spinningen! Hoppas du kan köra på torsdag! Håller mina tummar!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra craving att vara sugen på brämhults juice! Då får du ju i dig en massa nyttigheter, som du borde bli frisk av snart!!!

    SvaraRadera
  3. men så är det också den godaste juicen! en bra craving :)

    SvaraRadera