söndag 6 mars 2011

Vilohelg

Har precis kommit hem efter att ha kört söndagens spinningklass. Helt totalt genomtrött......skönt efter en heldag i Sorstaden då vi mest bara gick och strosade, åt underbar mat, fikade, shoppade lite, fikade igen och så fantastisk mat på kvällen. Avslutningen på kvällen var nog ändå bäst-nerbäddad i hotellsängen framför en film och en ask med Ben&Jerrys.....två skedar att äta med var det ända som behövdes....Behöver jag tillägga att jag somnade som en stock sedan!

Vaknade upp vid 07-tiden på morgonen för att slå på tv:n och titta lite på vasaloppet. Hotellfrukosten(som jag längtat allra mest efter) var helt underbar med allt som man kan önska och framförallt det goda vedugnsbakade surdegsbrödet och pannkakorna. Det bästa var nog ändå att få vara först och allting var orört när vi kom dit så det vara bara att ta för sig och NJUTA!

Var ganska osugen på att stressa hem för att köra min spinningklass, men med ett stopp i Eskilstuna för att hämta vår lilla prinsessa som varit hos mormor och morfar och lite lunch så började suget efter att får köra hårt komma tillbaka.....! Efter ytterliggare två timmar i bilen så var jag tillräckligt rastlös för att nästan hoppa in i spinningsalen och bara skrika: NU KÖR VI!(och det gjorde vi......därav mina extremt trötta ben just nu...).

Nu måste jag få i mig en STOR kvällsmat.....

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det blev en lyckad helg som gav dig möjlighet att ladda upp batterierna. Och sen fick du ju din Ben & Jerry's även om det bara blev två skedar :)

    SvaraRadera