måndag 21 mars 2011

Ny vecka och nya tag!


Humörstärkande att komma ut på lunchen på en promenad!

Måndag igen och en ny vecka med nya möjligheter! Förkylningen är väl nästan borta nu förutom en snorig och täppt näsa framförallt på morgonen och kvällen. Rätt irriterande, men påverkar mig egentligen inte så jättemycket då jag mest är lycklig över att kunna träna igen!

Kroppen känns fin-fin och det känns faktiskt inte att jag varit borta några veckor från tuff träning. Självklart är det lite tyngre nu konditionsmässigt då jag har min lilla krabat i magen, men jag känner mig riktigt stark och viljan är det inget fel på! I kväll är det dags för spinning igen och jag funderar på ett rätt backigt pass idag med lite mer fokus på branta och tunga backar då jag kört mycket snabbhet de senaste passen! Men, man vet aldrig och jag kan mycket väl hinna ändra mig både en och två gånger innan jag hoppar upp på cykeln.

En annan sak jag håller tummarna för är nu att våren äntligen har kommit....kan det vara så? Jag mår som allra bäst när det är varma grader ute och sol...vill ha mer av det NU!

4 kommentarer:

  1. Jag håller också tummarna för att våren är här!! Snälla snälla gör så att det är så!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för våren och för dig och din träning givetvis!

    Grymt snygg mössa och jacka förresten! :)

    SvaraRadera
  3. Måste bara säga att du bjöd på ett kanonpass igårkväll (måndag):) Kul att du var tillbaka och att du mår bättre, du har varit saknad!
    /Frida

    SvaraRadera
  4. Vilket fint kort på dig Jenny!!
    kram

    SvaraRadera